Trött å seg..

Mm..det kan man verkligen säga. Inte så kontigt iofs, eftersom jag gick upp rätt tidigt å gjort massa saker idag. Gymmade ju en timme morse, fast det var tungt att gå upp innan. Vissa mornar har jag sån jävla lust att bara sova vidare, men tar mig i kragen å går upp. För det e så lätt att säga att man skjuta upp träningen en dag, men en dag kan bli till veckor. Men men, jag kom iaf iväg. Sen när jag kom hem vid halv tolv, vare bara byta väska å sätta sig i bilen. 

Jag åkte nämligen med familjen ut till värmdö, till ett ställe som hette Siggesta Gård. Där vi först käkade en jätte god lunch ute i värmen. Sen gick vi runt å tittade innan vi bestämde oss för att spela fotbollsgolf, kan säga att det gick väl helt okej. Jag var den mest jämna i famlijen. Vann tyvärr inte, för det gjorde pappa. Men jag kom 2:a, vilket dessutom betydde att jag slog brorsan..Haha..han som dessutom går på fotboll:P Därefter blev det en fika innan vi drog hem igen.  Det roliga var att när vi var nästan hade lämnat värmdö så tyckte vi att vi kände igen bilen framför. Den var väldigt lika mina morföräldrars bil, det mesta tydde på att det var dom. Å det var det, dom såg att vi körde bakom dom å vinkade. Sen körde vi om dom oxå, då såg man verkligen att det var dom. Det var lite roligt, hehe..

Väl hemma har jag inte gjort så mkt, e rätt seg som sagt. Har legat ute å solat å lyssnat på musik i nån timme el nåt. När mina föräldrar kommer hem från affären ska jag hjälpa till å fixa lite inför middagen, nämligen hacka sallad å duka bland annat. Till middag blire grillspett, riktigt mumsigt:D Efter middagen ska jag ut å övningsköra lite me pappa. Vi orkade inte riktigt det igår så...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0