Två älsklingar kommer hem idag:D

Japp, så hilma kul.

För det första så kommer Magnus hem från Linköping idag efter att ha simmat SM. Har snackat me han lite idag vilket va kul. Va några dagar sen sist, alltid kul att höra ifrån honom. Dock var han kanske inte så bra humör, efter att SM inte gått så jävla bra för hans del. Han va rätt besviken på sig själv antar jag. Lilla gubben<3 Jag har dessutom fått reda på när han drar till Rhodos, vilket e om exakt en vecka. Så jag ska försöka lyckas träffa honom nån dag nu i veckan, får se när och om han kan. Han måste fan kunna, annars blir ja lite sur..Haha;)

Sen så kommer min älskade kusin Isabelle<3 äntligen hem från Paris. Hon har varit där sedan i början av mars å pluggat. Har fan inte träffat henne på över 4 månader, helt sjukt. Har saknat henne som fan, går fan inte att beskriva. Så ska försöka få tag i henne, måste fan se henne. 4 månader utan henne e allt för mkt..Hon reste dessutom samma vecka som jag fyllde 18. Men hon har lovat mig att när hon kom tillbaka till Sverige så skulle vi gå ut å festa tms. Hon e ju 20 så;) Hon lär vara fullbokad av alla polare som vill träffa henne. Men hon kanske kan hitta en liten lucka åt mig, vi e ju släkt..Hihi..

Längtar verkligen tills jag får träffa dom båda. Men som man brukar säga "den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge".

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0