Äntligen lite sol å värme igen...

Det var ju några dagar sen det var så här, sol å rätt varmt. Me love it;) När man gick till skolan i morse trodde man ju aldrig att det skulle bli så här. Det va ju så regntungt å grått å det i stort sätt hela förmiddagen, men sen..poff blev det fint. Detta kan ju gärna få hålla i sig hela helgen, det ska alltså hålla i sig från idag å framåt. Men man ska väl inte hoppas för mkt direkt.

Jaja...min helg har alltså redan börjat vilket e jävligt nice. Trots att jag behöver plugga en hel del matte i helg, under mina lediga stunder. Pluggade lite när jag kom hem idag å det kändes som att jag ändå kunde det jag skulle. Men ska nog plugga nåt mer i helgen. Sen har jag faktiskt varit duktig å storstädat mitt rum, så det e riktigt snyggt. El snarare så snyggt det kan bli..Sen har jag även röjt å fixat i köket å lite i vardagsrummet å hallen. Det e nämnligen så att mormor å morfar kommer ju på middag ikväll. Därför fick ja å brorsan som ändå va hemma idag äran att städa. Snällt va? Efter ett par timmars städning, satte jag mig en stund framför datan. Kom hem för en stund sen efter att ha gått en promenad upp till centrum me pappa å handlat..Nu bör jag nog sluta sitta här å ist så in mormor å morfars present.(De fyllde år i maj)...Sen ska jag nog hacka en sallad till maten...

Kvällen blir ju lugn, umgås en del me familjen och morföräldrarna. Lär nog inte skriva nåt mer inlägg idag. Får se om jag skriver något imorrn innan jag drar iväg. Hinner nog me ett kort inlägg, man vet aldrig.

Juste, ja ska nog kolla me magnus så han inte ändrat sig om morgondagen. Men det tror jag inte, skulle han göra det så vet jag inte vad jag gör;) Vi ska ju bara ses, umgås, snacka å chilla. Det va verkligen länge sen i gjorde det...Längtar:D

Nää..nu e det nog bäst jag går iväg å gör det jag ska.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0