Betygen inget å skryta om direkt;)

Hehe, nej verkligen inte. Kan säga att 2:an betyg var mkt sämre än 1:ans. Ettans betyg var jag faktiskt rätt nöjd me, men detta år nej.Hehe..Frågan e hur det kommer sig att det gick sämre i år än förra. Jobbigare å svårare ämnen kanske. El har man blivit en "riktig" cyber elev, alltså blivit latare osv..Nja...inte direkt jag. En annan orsak som min moster sa till mig e att mkt har hänt under året. Låter som jätte hemska saker...Men inte...tror faktiskt att hon har lite rätt i det;)

Tänkte iaf skriva upp betygen från 1:an å från 2:an så kan ni själva se skillnaden:

1:an:                                                      2:an:
  
Gick 11 kurser                                 Gick 10 kurser:
Varav: 1 IG                                        Varav: En blir klar under hösten(trafik)
            3 G                                                     1 IG
            6 VG                                                   5 G 
            1 MVG                                                2 VG 
                                                                       1 MVG

Ser ni, en viss skilland e ju klart. Men till trean kommer många egna valda kurser. Roligare å förhoppningsvis bättre betyg:D

Nej, bäst att jag slutar prata om skolan. Vill inte tänka på den nu, mitt i sommaren. Hehe, detta va sista inlägget om skolan. I promise;)

En sista sak: Magnus ska vi byta;) Om du hjälper mig me det jobbiga/tråkiga/svåra ämnet fysik så kanske ja kan få dig mer intresserad av ämnet svenska b(å allt va det innebär). Vad säger du;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0