Blött men trevligt..

Japp, då sitter man här mätt och belåten. Käkade väl middag för en halv timme sen el nåt. Det va snarare min lunch, åt ju ingen tidigare idag. Käkade ett äpple innan jag drog till gullmars, va ju typ inte hungrig. Iaf jag kom till gullmars lite tidigare än vi sa. Men bussarna går ju inte så ofta, hade ja tagit en senare hade ja vart en 20 min sen el nåt. Men det gjorde inget satt väl å väntade i 10 min innan han kom. Vi hade ju inte bestämt va vi skulle göra, mer än att ses, umgås å snacka. Så vi åkte in till stan, precis när vi satt oss på en bänk i slussen började det regna. Typiskt, så vi gick till donken. Satt väl där en stund, pratade å garvade åt den över-trevliga tjejen i kassan..haha;) Sen gick vi där i från, regnet blev värre å värre. Vi tog t-banan till medis tänkte att vi kanske kunde hitta nåt ställe å gå in å sitta. Så vi el jag föreslog att vi skulle gå till Skrapan. Så vi gick dit, men det regnade som fan när vi gjorde det. Bara öste ner å så var trafiklyserna sega så..vi va dyngsura när vi kom fram. Orkar inte berätta allt vi gjorde, men vi hade mkt trevligt å roligt.  Tycker verkligen att det e skit synd att vi ses så sällan. Men han e ju en väldigt upptagen kille;)

Vid två el nåt så åkte vi hem till honom(hans pappa), för han skulle låna bilen. Kom dit å fick träffa hans pappa å halvsyrra nathalie(4år)..Såå himla söt, så det finns inte:). Sen efter att ha packat ur väskor från bilen, så skulle vi åka å hämta magnus polare oscar. Så då har man åkte me magnus, så duktig han e..Haha;D Rätt kul precis innan vi hämtade upp hans polare, dom e verkligen söta mot varandra måste jag säga..Tänker inte berätta det, men det va så roligt. Sen blev ja hemskjusad, för dom skulle vidare å hämta manges körkort som blivit klart bla..

Var väl hemma vid tre el nåt. Då lyssnade ja mest på musik innan brorsan å pappa kom hem. Sen har man suttit framför datan...

Saknar redan magnus..vet ju inte när man ses igen. Förhoppningsvis så snart som möjligt. Vi hörs iaf via mess el msn väldigt ofta så;)

Föresten så lär kvällen bli rätt lugn tror jag..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0