Firande hela dagen å natten lång;)

Kom hem för en stund sen efter att ha suttit på ett ställe inne i stan å druckit me några polare. Vilket va jävligt nice. Det va dessutom rätt billigt. Sen fick vi varsin shot eftersom vi "vaktat" stället medan han gick å hämtade öl. Det va nog en av de godaste shotar jag smakat. Jag skämtar inte;) Å så hade/har man ju sommarlov, så det fanns ju verkligen ingenting å klaga på.

Själva skolavslutningen då. Gjorde sällskap till skolan me Becca å Linnea. Väl där var det musikuppträdanden, utdelning av olika priser, tal från rektorn osv. Skönt att det var så bra väder. Sol å varmt, härligt;) Sen vare in å kolla på cyberfilmen som var okej. Var besviken att man inte fick se bilder från studenten, men men. Sen så var cyberfilmerna bättre förut, jaja ska väl sluta klaga. Därefter kort samling(för våran del) me mentorn, med tårta å festis. Kan säga att den tårtbiten blev min lunch, så ja e rätt hungrig. Men det e snart middag så. Aa resten vet vi, jag trog iväg me Alex, Jessica å Therese å vi hade väldigt roligt.

Ikväll blire fortsatt festande, vilket ska bli jävligt nice. Man ska ju fira att man har sommarlov. Även om vi är sist i hela Sverige å få det. HahaxD

Har inte så mkt mer å säga. Mer än att man nu har 2 månaders sommarlov, på dagen faktiskt. Längsta någonsin på cyber:)

Glad Sommar!!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0