Har ingen lust alls...

Orkar inte berätta om gårdag kvällen/natten å i morse...Ångrar verkligen saker. Jag gjorde inget dumt el så...verkligen inte. Men att jag tog vissa beslut som kanske inte var så smarta visade det sig. Det fanns väl bara en positiv grej me det..Äh skit samma. Det var det. De flesta va ju på festen, så ni får tänka på det bäst själva. Kan ju säga att första delen av kvällen var bättre/roligare än andra halvan(natten+morgonen).

Jo, kom på en positiv grej till. Jag brukar alltid ha svårt å sova efter jag festat, ibland el snarare oftast sover jag ingenting alls. Vet låter knäppt, men sån e jag. Men imorse när man kom hem vid kvart i sex så kunde jag somna(antagligen för ja nyktrat till). Var dock tvungen å hämta ett täcke till. Jag frös som fan. Sov väl till elva, hade gärna sovit längre. Men tänkte att det kanske va smart å inte göra det. Annars blire svårt å somna ikväll.

Men vid middagen får man reda på av sin kära familj att vi ska åka till landet ikväll ist för imorrn. Tack för att man blir informerad. Vill verkligen inte åka till landet. I know det e midsommar å då ska man va me familjen osv. Men just nu passar det inge bra. Inte idag, el imorrn heller för den delen. Det e bara för mkt just nu, inte bara sv-uppgiften utan även andra grejer som jag inte berättar om här. Usch, vill verkligen inte. Sen så sover jag oftast asdåligt på landet nuförtiden. Gjorde det inte förut, men nu gör jag det. Vet inte varför. Fy fan...

Det e nog bästa att börja packa allt nu å se till att allt som har me sv-uppgiften kommer me. Kommer få sitta å plugga på landet. Lagom kul när halva släkten springer runt där. Hur fan ska lyckas me detta? Jävla svenska uppgift...

Ska även hinna me å ta en dusch innan vi drar. Man känner sig ju mkt fräshare efterråt, förhoppningvis piggare. Men tyvärr kan inte en dusch ändra mitt humör. Det tror jag ingen kan, om nån vill försöka så varsågod..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0