Hmm...det mesta snurrar...

Att åka till landet e nog egentligen bra om jag tänker efter.

När man åker iväg hemifrån till landet så kommer man bort från allt. Det e just det jag egentligen behöver just nu. Bara dra iväg. (Dock hade jag hellre dragit iväg nånstans me nån av mina bästa polare.) Men att åka bort e dessvärre lika positivt som negativt. För det e då olika tankar börja snurra runt i huvudet, sånt man ville komma bort ifrån. Blire en lugn stund me inget å göra kommer tankarna. Just nu orkar jag inte me dom, men dom finns där. Värst e det när man e sysslolös, ska sova el åker bil.

Jag e bara jäkligt förvirrad just nu å vill bara ha tydligt svar. Frågan om och/el när jag får det. Ju mer tid som går ju mer tankar om det har jag......Vill bara att det ska försvinna.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0