Imorgon jävlar;D

Alla ämnen är i princip avklarade, känns så jävla skönt. Visserligen har man den där jävla svenska uppgiften kvar..men..men. Den går väl rätt fort å göra. Imorrn e det äntligen skolavslutning, hoppas på lika bra väder som idag.

Har haft en liten bloggtorka(igen), men helgen var rätt rolig. I Lördags va ju på studentfirande i Uppsala, vilket va riktigt roligt å trevigt. Där några av Linnéas "kusiner" va väldigt söta, haha;) Åkte väl hem vid sju el nåt, då jag va astrött. I söndags gjorde jag inte så mkt. Skit väder ute så..Jag pluggade lite matte å slappade. .Juste det blev strömavbrott i 20-30 min oxå..Kul va? Inte så mkt mer å säga om helgen. 

Övriga veckan då, el snarare igår nu när ja tänker efter. Lite trög, hehe. Jaja, i går så hade jag mattekompettering som gick sådär. Fick göra uppgifter tills idag å lyckades tillslut få G i matte c. Sen så hade vi avslutning på svenskan, där hon försökte göda oss. Haha, nej då..Hon va väldigt snäll. Hon hade köpte massa olika kakor å läsk. Så det va bara å fika, hehe. Trevligate avslutningen. Den kommer före 3D avslutningen där vi fick godis;) Idag hade jag bara komp. i matte igen, sen gick man hem. El gjorde några sällis på BK sen bar det av hem...

Här hemma har jag kollat på film, the notebook. Väldigt bra film. Sen har jag suttit ute å solat, lyssnat på musik och fixat naglarna inför imorrn. Sen har jag även gått en promenad upp till centum me pappa för å handla.

Nu har jag inte så mkt mer å skriva just nu.

kram<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0