Inte mkt å säga samma sak igen...

Ja, det finns egentligen inte så mkt å säga om dagen. Dagarna ter sig ungefär lika. Ligger å solar och lyssnar på musik, i omgångar under dagen. På eftermiddagen sitta ute å läsa..Å så har man väl messat lite under dagen å kvällen oxå. Inget interesant direkt. Bara slappat, lite ensamt bara. Nästa vecka lär inte va samma. Ska dra i väg ett par gånger å gymma, ska nog även se till och träffa några polare..E öppen för planer helt enklet;) Många sommarjobbar jag vet, fast det finns alltid nån som kan;)

Jag kom på nåt speciellt å berätta. Min brorsa e me sitt fotbolls lag på cup i enköping. Och tidigare i veckan sa en av pappas kollegor till brorsan att om han gör ett mål får han en Big Mac plus meny å om han skulle göra ett hattrick skulle han få en moppe. Gissa vad min kära lillebror gjorde i matchen idag då. Jo, nämligen 3 mål. Hattrick..Så duktig. Frågan e om vadslagningen stämmer i sånt fall får han en moppe..Haha;) Spelar ingen roll, han e såå dukigt. Trodde inte han skulle göra det så..:)

Just nu gör jag inte så mkt. Chattar lite, funderar på att slå igång en film el nåt. Frågan e bara vilken, haha. Nej då, ja vet nog vilken faktiskt. Får se om jag skriver nåt mer i kväll. Annars skriver jag nog imorron.

kram<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0