Lyckan försvinner sakta men säkert:-S

Den glädjen/lyckan som jag hade halva helg å igår börjar nu försvinna. Det e helt mitt eget fel känns det som...Vill ha tillbaka som det var igår, innan kvällen. Kan man inte bara få spola tillbaka..Vill känna så igen, men börjar ana det brukar gå åt håll som det brukar..Det var det jag inte ville att det skulle göra...

Antingen så inbillar jag mig bara, det kanske finns en bra anleding. Men känslan säger att det e jag så fuckat upp det totalt...Åhh jag e såå jävla dum...

Det e nog inte många som förstår innebörden, men jag bryr mig inte. Måste bara skriva av mig, inte för att det blev så mkt bättre.

Ska käka nu, skriver kanske senare å hoppas allt e bättre då.

kram</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0