Lycklig men ändå inte...

Vet att rubriken e rätt flummig formulerad, men det e så det e just nu...

Jag är av flera anledningar rätt lycklig just nu(om man bortser från allt skolarbete)...En anledning tänker jag berätta. Jag fick nämligen ett mess av min farbror Robert när jag va satt på t-banan på väg hem. Där stod det att deras lilla Emma anlänt idag. Hon föddes 9:46, hon var fullt frisk å var världens sötaste unge..Även vikt å längd stod me. Blev verkligen jätte glad när jag läste det, visste att jag skulle få en kusin nu i dagarna. Men man blir ändå överraskad när man väl får veta det. Nu längtar jag verkligen tills man får träffa den lilla sötnosen. Grattis Robert å Maria!!<3 Levde på den lyckan plus en annan hela vägen hem. Gick nämligen från hökarängen eftersom ja missade bussen..Det va ju rätt varmt trots blåsten...

Det va länge sen jag kände el snarare mådde så här..Klart att det e jobbigt me komplettering i Ma C..Önskar att jag verkligen hade klarat nationella el den oförberedda prövingen/provet på hela Ma C som jag hade idag. Dock vet jag vad exakt ja behöver kunna...Men övriga livet, utanför skoan e väldigt bra;) Jag kan säga att jag verkligen uppskattar mina vänner. Säger det inte så ofta, men så e sanningen. Att prata av sig el bara berätta något man inte sagt till nån...känns alltid lika bra å göra;)

Nu till en helt annan sak som gjorde mig lite nere..Ni har säkert hört el läst om en 16 årig tjej som blev mördad av 2 jämnåriga nu i helgen. Har nu fått reda på att denna tjej var min gamla klasskompis Tims lillasyster..Usch så hemskt verkligen. Kunde knappt tro det va sant. Tycker verkligen synd om henns familj, släkt å vänner...R.I.P. Therese..

Nää, usch.. Bäst å sluta skriva innan jag börjar deppa...Skulle det hända e det bara ta upp mobilen å kolla inkorgen..Hihi;)

Skriver mer sen...

kram<3

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh en liten bebis :D hihi

men inte lika kul med det andra med den där flickan.. hemskt :/ <3

2009-06-08 @ 22:24:36
URL: http://stumpanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0