Måndag kväll...

Väldigt ovanligt att jag skriver så här sent på kvällen nu för tiden. Brukar va så himla trött på vardagkvällarna att jag inte orkar. Sen brukar jag väl inte ha nåt att skriva om dessutom.

Jag har fortfarande svårt att smälta att Therese e död, att hon blev mördad..Hon va ju bara 16 år, herregud. Hade ju hela livet framför sig. Jaja...usch..När mamma nämnde det där va jag tvungen å berätta vem det var. Hon blev lika chockad som jag. Kan nämna att både jag å brorsan har gått på samma dagis som henne. Dock var ju jag bättre kompis me hennes bror tid(gick på samma avdelning på dagis, sen i samma klass 6-års till 5:an).. Nämner det igen R.I.P. Therese.

Imorgon e det tisdag, inte min favoirt dag. Men imorron e den helt okej. Jag behöver nämligen inte gå på matten, eftersom jag har komplettering på måndag å kan plugga hemma, sen får man ju jobba me svenska på valfri ort.. Emellan dessa ämnen har jag ju naturkunskap, men tänker fakiskt skita i den i morrn. Seriöst, läraren vet inte ens vad vi ska göra. Hon frågade typ oss elever om förslag. Så e ist för å komma på naturkunskapen å sen ha hål i 4 h fram till 3D:n. Är nu ändrat till sovmorgon fram till 14:20...vilket e rätt nice.

Dock vill jag helst el ska ja helst bli klar me allt på 3D lektionen för att få G typ. Skulle jag dessutom bli klar så skulle ja typ va ledig nu på fredag. Vilket skulle va jävligt nice. Så då har jag verkligen 2 bra anledningar att jobba på som fan å bli klar.

Nää...jag e fakitskt rätt trött nu. Ska nog snart gå å lägga mig. God natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0