Palla..

Egentligen borde jag fortsätta å plugga matte, men det går inte. Jag skämtar inte, det funkar inte. Det blir så om jag är helt ofokuserad å tänker på allt annat utom det jag ska...Händer ibland, oftast hemma. Där man har massa andra alternativ va man ska göra...Sen e mina tankar lite varstans, hehe..Synd på ett sätt...

Vet att jag verkligen behöver plugga så jag klarar matte c. Men idag, just nu..går inte. Tänker tvinga Anders att jag får göra den på tisdag(om han inte redan bestämt det). För då kan jag plugga som fan på lektionen imorrn å fråga om hjälp osv. Då e jag mer fokuserad(hoppas jag) el jag har inget val. Jag måste va det...Tänker fan inte faila.

Ska nog ge pluggandet en till chans, går det inte. Så gör det inte det. Men det gör mig bara jävla irreterad, hatar det.

Jaja....längtar tills allt e över. Då man slipper fokusera på nåt. Bara låta tankarna flyga runt i huvudet , när som helst på dygnet. Bara nästa vecka kvar typ, kämpa på. Hur det nu kommer gå?

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0