Regn å trist...

Vädret idag e verkligen inge kul...Mörkt/grått å så regn..Usch, vill att det ska vara sol å varmt. Igår var det ju rätt okej väder, men det kan man ju knappast säga om dagens. Fan det regnade ju typ hela förra veckan, så kan man inte få sol å värme denna?..Jaja, det finns inte mkt man kan göra åt saken, bara ta dagarna som de kommer helt enkelt.

Jag sitter fortfarande hemma, skolkade ju från naturkunskapen..så börjar inte förrens 14:20..Ska nog snart gå å laga mig lite lunch, så jag hinner käka innan jag drar. Här hemma har jag inte gjort så mkt vettigt direkt. Sov väl "bara" till halv nio el nåt. (Allt för att inte vända på dygnet). Sen har jag bara kollat på tv, chillat, lyssnat på musik. Å så nu satt mig en stund framför datorn. Idag slutar min kära brorsan 8:an, riktigt tråkväder å ha skolavslutning i. Så nu måste man stå ut me att han har sommarlov å inte jag..Alla vet väl va syskon gör då, ja dom retas såklart..Men men får väl stå ut me det. Dessutom så har de flesta av mina polare skolavslutning dena vecka, en har t.ex. imorgon å en annan på torsdag. Men har man valt cyber får man väl skylla sig själv antar jag...

Har inte så mkt mer å säga mer än att jag hade en del besökare å fler sidovisingar än vanligt, detta i lördags. Det va alltså inte as många, men fler än det brukar. Hm..vad kan det bero på;) Jag tror jag vet:)

Nu e det bäst å kolla vad man ska fixa för lunch, så man hinner me det. Senare ska man ju tyvärr ut i detta regn å rusk. Inte kul. Jag ska verkligen jobba på som fan på 3D lektion, skulle va såå skönt om jag slapp den.Ska vara extremt seriös på den lektion för att nå mina mål.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0