Så j-la trött...

Jag ska nog göra det som nog min kära vän redan gör(nämligen sover), inte så konstigt eftersom han hade 2 timmars morgon träning från kl 8. Stackarn<3

Dock gick jag inte riktigt upp så tidigt som han gjorde el tränade i 2 h. Men jag e ändå skit trött, vilket kanske inte e så konstigt ändå om man tänker efter;)

Imorgon bär det av till Uppsala med morföräldrarna, mamma å min moster i en liten bil. Det kommer ju bli fett trångt. Men men, bara det inte e för varmt ute. Så kommer man ju dö. I Uppsala ska vi fira min kusin Linnea som jag inte träffat på flera år. Lär väl bli lite nervöst, kan ja tänka mig. Iaf för min del...Jaja mormor å morfar kommer hit vid 12 imorrn å hämtar mig å mamma. Så man får iaf sovmorgon:)

Nää nu ska jag nog sväva in i drömmarnas värld, hihi:D 

Hade verkligen en jättekul dag, trots regnet. Längtar redan till nästa gång. Lycka till me tävlingarna i helgen! Håller på dig:) Det gör ja alltid;)<3

Go Natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0