Samma väder, samma visa;)

Ja, eftersom vädert fortsätter vara som det varit så har jag gjort ungefär samma som jag gjort de senaste dagarna. Men imorgon blir till att gå upp "tidigt", måste väl gå upp vid åtta. Ska nämligen dra in till gymmet å hänger därför på låset. Ska bli skönt å komma igång me träningen igen. Hatar uppehåll, usch..Ska träna imorrn å på torsdag..å så nästa vecka ofc. En annan kul grej som händer den här veckan e att jag på onsdag ska träffa Manda å Mathilda..mina bästa polare från högstadiet..Det va typ ett år sen vi sågs sist, alldeles för lång tid sen. Fy...men det ska verkligen bli jätte kul å ses. Vi måste skärpa oss så vi tre kan börja ses oftare igen. Saknar det:(

Å imorgon drar Magnus iväg till Linköping å e där fram till söndag tror jag. Han ska nämligen simma SM;) Ska hålla alla mina tummar för dig gubben:D Hihi...Ska hålla lite koll på nätet för å se hur det går...Det lär nog bli tufft, men man vet aldrig... Men jag tror på dig å kommer alltid att stötta dig<3;D

Nää..nu e det nog bäst jag försöker sova. Trots att jag inte alls e trött, men kan ju försöka varva ner så kanske jag blir det. Kommer nog vara astrött imorron kväll. Så får se om det blir nåt inlägg då.

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0