Solig Söndag:)

Idag mår jag verkligen såå mkt bättre, känns så skönt att slippa må illa å va seg. Är än så länge inte trött, sov visserligen från typ 22:00-9:30..Men brukar bli rätt trött framåt kvällen ändå,  har ju missat en natts sömn. Vilket tar ett par nätter att åtgärda. Men va fan, jag hade verkligen inte velat ha den kvällen/natten ogjord. Aldrig i livet;) Hihi;D

Gårdag blev ju väldigt lugn, mådde illa i princip hela dagen. Lyckades tillslut få i mig lite mat, men mådde illa direkt efterråt. Å familjen retade en typ hela dagen, lagom kul. Får väl skylla mig själv. Jag snackade typ me en person i princip hela dagen, både me mess å msn. Vilket va både trevligt å roligt;D;D Får se hur det blir idag me den saken;)

VM-kval matchen behöver jag inte ens ta upp. mer än att jag kämpade mig igenom hela matchen för att inte somna. Var nära ett antal gånger. Men jag var dum nog å ville se på matchen...Men somnade sedan snabbt i min egen säng:)

Idag då. Har varit iväg å röstat för första gången. EU-valet blev det som blev mitt första val. Tänker verkligen inte berätta vad jag röstade på. Iaf inte här på bloggen, men kanske nämner det senare. Men dock inte här. Trots flera försök att få mig å  rösta på PP, så funkade det inte;) Jaja, slut snackat om valet. Jag ska nog försöka plugga lite matte idag. Har muntlig komplettering imorron el på tisdag i matte c. Är dock inte säker när. Skulle helst göra det på tisdag, hoppas verkligen det. Men pluggar ändå idag så jag e förbered. Vill verkligen klara matte C..

Härligt att både solen å värmen verkar vara tillbaka:D It makes me happy:D:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0