Sommar å sol;)

Älskar verkligen Sverige just nu. Vem gör inte det. Sol å varmt i flera dagar i sträck nu. Har ju knappt varit ett moln på himlen helt otroligt. Älskar det verkligen. Gör ju inget annat än å e ute hela dagarna. Har lyckats få en fin solbränna, å fräknarna i anisktet syns mer nu;) hihi..Så härligt. Gäller verkligen å  njuta så mkt som möjligt, man vet aldrig hur länge det varar. Dock verkar detta hålla i sig ett bra tag.

Idag va man tvungen å gå upp tidigt, usch. Sov skit dåligt i natt, va verkligen länge sen det hände. Sov i korta perioder under natten, vaknade emellan dom å kunde inte somna om. Inte kul asså...Kan ju säga att mitt rum varit som en bastu i natt, vilket kan varit en av orsakerna till den dåliga sömnen. Iaf var ju hos ortopeden idag å fick svar på röntgen. Det va inget fel på menisken(som ja misstänkte)..Men han kände, klämde å vred på mitt knä..Han lyckades hitta ett ställe som var ömt..Å kunde då konstatera att mitt ledband i knät va skadat typ..Så nu ska ja hör å häpna träna upp mitt lår, så nu blire gym å cykla som gäller. Måste bli bättre innan sommaren e över..Besöket hos läkaren gick rätt fort så jag å brorsan(som faktiskt gjorde mig sällis)fick vänta på att affärerna skulle öppna(10 öppnar ju allt tp).. Sedan blev det lite shopping innan vi drog hem. Övriga dagen har ja mest suttit ute i solen å läst. På kvällen kom min farbror michael, hans fru lisbeth å min lilla kusin ella(2 år) på spontanbesök. Väldigt trevligt å roligt. Småbarn gör en verkligen så mkt gladare, iaf mig..Behövde verkligen det där besöket:) Å när de skulle gå å så sa dom "ge caroline en kram"..ist fick ja en puss:D hihi..Sen blev det lite tv tittande innan jag hamnade här.

Jag borde ju vara trött nu eftersom jag sovit så dåligt i natt, men än så länge e ja rätt pigg. Om jag kanske stänger av datan så kanske ja blir tröttare..Får se när det blir...Haha;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0