Trött..

Det blev visst ett till inlägg idag iaf, otroligt;)

Middagen blev väl rätt lyckad, vi åt grillad mat ute på altanen. Pratade, snackade å umgicks...Tillslut blev det allt för kallt så jag gick in. Det hela var väl trevligt, men jag var/e jätte trött. Då e direkt inte så kul å va social. Men det blev som det blev iaf.

Har försökt få tag på Mange, men ibland e han bara jävligt trög..Vill försäkra mig om morgondagen eftersom jag sett så mkt framemot den. Men som sagt inget svar än så jag antar att det blir av:) Då kommer han höra av sig imorrn när han kommit hem efter sin morron träning(tränar 8-10)..Så jag måste väl senaste gå upp vid tio eftersom man inte vet när han hör av sig. Vill liksom va hyfsat klar när han hör av sig, så det inte tar en timme innan man blir klar;)

Jaja, jag ska nog snart gå å borsta tänderna. E verkligen jätte trött, så behöver min skönhetsömn..hahaxD

God Natt!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0