Uppdatering!

Japp, har inte bloggat på flera dagar nu. Så här kommer en uppdatering. Vet inte hur lång den kommer bli så;)

Tors 18/6: Åkte vi som sagt till landet på kvällen. Kom väl fram vid 21:30-22:00, då fick man träffa en glad farmor. Ta lite kvällsfika, sen va dete dax å sova. Var ju väldigt trött efter gårdagen. Hade lite svårt å sova som vanligt, men tillslut somnade jag.

Fre 19/6: Midsommarafton, jippi..el inte. Vädret va ju som sagt skit. Det regnade i princip hela dagen. Så jag å brorsan satt å körde GH...Vid två, tre kom min farbror David, me sin tjej Maria å deras hund Scilla...Vilket va jätte kul. Tog en liten promenad, när regnet hade tagit en paus. På kvällen sen blev det midsommarfirande..Men kvällen slutade me att lilla jag låg i magsmärtor. Lagom kul å må skit , när halva släkten e i samma hus. Usch..Så min midsommar var skit...

Lör 20/6: Sov väl inte så jätte bra under natten. Magsmärtorna verkade lugnat ner sig. Vågade mig på att äta, men var försiktig hela dagen..Så inge godis, inge läsk, inte snacks. Man va tvungen å va väldigt nyttig..hehe..David å co åkte hem efter lunch..Idag var det lite bättre väder, solen sken i stort sätt hela dagen..El nej när vi hade satt oss ute för att käka lunch. Allt var uppdukat så började några droppar falla ner. Vi satt kvar eftersom lite vatten skadar inte. Men sen blev det mer å mer. Så det va bara å springa in me allt. Haha...Efter middagen å fikat så bar det äntligen av hem..Sa hejdå till farmor & farfar å min pappas moster..Resan hem blev lugn. Kom hem vid tio el nåt. Kan säga att det va jätte skönt å få sova i sin egna säng igen;)

Sön 21/6: Hemma...denna dag så pluggade i princip hela dagen. Men den där jävla sv-uppgiften, fy fan vad ja hatade den. Förstod den inte riktigt. Skrev bara 2 sidor ist för 3 men kom fan inte på mer. Gjorde inte så mkt mer den dagen. Kollade lite på tv å satt framför datan..

Mån 22/6: Vaknar runt tio å kan inte somna om. För det e väldigt varmt å ljust i mitt rum(trots persigen å lakan som hänger för). Så jag går upp...E i princip ute på tomten hela dagen, solade, läste, lyssnade på musik. Bara chillade å hade det skönt. Fixade lite i köket oxå..Älskar sommarlov:D

Tis 23/6: Vaknar ungefär samma tid idag(tyvärr)...Käkar frukost. Sen går brorsan å ja ute på tomten och sätter oss på en filt å spelar spel..Hehe...Efter vi käkat lunch så tar vi våra cyklar å beger oss till bagis, där ja ska lämna tillbaka boken ja lånat inför sv-upp. Det tog en stund å komma dit, tack vare brorsan. Som tyckte vi skulle ta en annan väg för å slippa trafiken å alla byggarbeten. In my ass att vi slapp dom. Irrade först runt i ett villa område innan vi hittade ut å hamnade mitt i skiten. Jaja, det gick bra å lämna tillbaka boken. Sen gick det jättefort å komma hem, vi tog en annan väg. Senare på eftermiddagen kom min moster å min kusin wilmer hit. Vi fikade ute på altanen, umigcks å hade jätte kul. På kvällen blev det lyx mat..Haha..Nämligen färskpotatis å flintastek. Så jävla gott;) På kvällen blev det allsång på skansen, haha;) Nu har sommaren verkligen börjat.

Idag då: Inte gjort så mkt. Legat ute å solat, lyssnat på musik. Suttit ute å läst. Bara njutit av det härliga vädret. På eftermiddagen blev det en promenad upp till centrum me pappa för å handla. Kvällen blev lugn, slappat på altanen å sedan framför tv:n.

Måste nog snart gå å lägga mig. Trots att ja inte e trött, för imorrn blire ingen sovmorron. Ska nämligen till ortopeden inne i stan å få svar på magnetröntgen som ja gjorde för 2 veckor sen. Tror inte att det e nåt fel som syns på röntgen. Men men...bra å få svar. Så ja kan gå till en sjukgymnat å börja träna upp knät inför nästa säsong.

Jaja, inlägget blev visst rätt långt. Sorry, ska bättra mig. Men va fan ja har ja sommarlov så;) Skriver imorrn hur det gick hos läkaren.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0