Lördag

Då var det lördag, en sådan här typisk "dagen efter" dag för min del. Igår fyllde ju Oscar B 18 år så det va ju fest hemma hos honom. Med i princip den vanliga skaran, de flesta som läser detta var ju där igår så. Behöver väl egentligen inte berätta så mkt. Den va väl inte riktigt som de andra festerna, vilket absolut inte va något negativt. Man måste bryta mönster;)

Det e alltid lika kul eller oftast e det kul å träffa nya människor. Speciellt om man klickar, alltså kan prata om vad som helst, ha kul me varandra osv. Detta hände igår, tror inte det va nån som missade det, hehe;)

Jag åkte väl inte hem förrän vid 6 el nåt, samtidigt som Oscar. Vi va dom som dröjde oss kvar längst, förutom dom tre som skulle stanna å sova. El snarare dom sov när vi var där..Jag kom väl hem vid halv sju, då jag skulle försöka sova. Men det gick inte så jävla bra, låg ett par timmar å vred mig. Lyckades inte somna å gav upp vid halv elva. Har mått illla i princip hela dagen. Inte kul. Åt ingenting förrens för en timme sen, då illamåendet hade släppt lite. Tror nog att det blev lite mkt dricka för mig igår. Vilket jag idag fått sota för idag..Men men kul hade jag iaf..

Idag e det ju nationaldagen, för min del kommer den klart å bli lugn. Kommer nog sitta hemma å kolla på VM-kvalet mellan Sverige och Danmark. Gissa vem som troligen kommer att däcka i soffan ikväll?!? Hehe...

Imorgon är det ju EU-valet, å lilla jag ska rösta. Har dock inte bestämt mig för vad jag ska rösta. Många försöker få mig å rösta på piratpartiet, men kan säga att dom inte lyckas. Det e ett av flera partier som jag uteslutit. Får väl se vad mitt val faller på imorron.

kram<3

Kommentarer
Postat av: amanda

hmm fest >.< >.< <3

2009-06-06 @ 23:28:31
URL: http://stumpanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0