Dagen..

Det e bra igen el inte direkt men det är för tillfället bortträngt. Glömt för stunden, ville inte att det ska komma upp igen. För jag e på bättre humör, tack vare mina bästa vänner<3

Kan ju nämna om min kort skoldag nu då..Har ju bara snackat om massa annat. Men kan säga att jag e äntligen e klar me 3D kursen. Lämnade in slutarbetet idag. Så jag lär få G iaf, vilket va ett av mina mål för lektionen. Sen blir ju bonusen att jag slipper lektionen på fredag.Blev väl klar vid halv fem så fick sluta tidigare. Kan ju även nämna att läraren bjöd på godis, hihi. Vi va bara 3 där typ så mer godis till oss blev det;)


Jaja, påvägen hem från skolan mäker man att många tagit studenten. Kan ju säga att dom kanske inte e så fräsha dirket. Det va ett gäng tjejer som gick på i centralen å fy vad det stank. Haha. Kändes som att ett gäng alkisar klivit på, usch..Jag hatar ju öl å det stank ju typ bara det..Man längtade att dom skulle kliva av...Sen vid nån station klev idol-daniel(inte han som vann utan den andra, kaptenen) å även sebastian. Båda hade varsin gitarr me sig. Dom gick av i slussen, inte för att nån bryr sig men ändå. Sen klev en gammal klasskompisen Milla från högstadiet på(kommer inte ihåg var), men vi ser inte varandra förrens hon ska gå av. Vi hälsar snabbt, frågar hur det e å kul att träffas. Inget mer. Kul ändå.

Så det var dagen det. Tänker verkligen inte ta upp resten, Orkar verkligen inte det.

Men en rolig sak kan jag berätta, jag å magnus har nämligen bestämt oss för å ses på fredag. Då jag ändå e ledig å han har sommarlov. Fick tjata lite, han ville första att vi skulle ses nästa vecka eftersom han behövde vila innan tävlingarna han har i helgen. Men han ändrade sig..Så ser verkligen framemot det;)

Nu ska jag nog försöka sova..God natt!

kram<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0