Väntar...

Japp, sitter här å väntar på att åka iväg å träffa Magnus.

Fick ju ingen kontakt me honom igår, men nu har jag lyckas faktiskt. Men har lyckats idag, på chatten på facebook. Av alla ställen, haha. Å han hade inte glömt el ändrat sig som jag oroade mig för. Fattade inte varför jag gjorde det..Men det e ju ibland så om man verkligen längtar efter nåt så brukar det inte ske...Detta kommer ske;D

Vi sitter just nu å bestämmer var vi ska mötas å vad vi ska göra. Ingen har nån aning, haha. Låter bra va. Men huvudsaken e att vi ses..Vi kanske bara åker hit å chillar el hem till honom. Man vet aldrig...

Nu verkar vi komma fram till var vi ska mötas å när..Det kommer bli rätt snart för han ska va hemma innan halv tre för å åka och hämta en polare. Sen kommer ja få skjus hem;)

Nää..palla skriva mer..Skriver inget intressant ändå.

Hoppas alla får en rolig det. Det ska iaf jag ha;D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0