Vilodag..

I natt fick jag iaf sova, sov nästan som en prinsessa. Haha;) Men försylningen va fortfarande kvar när ja vaknade, tyvärr. Så jag har inte gjort så mkt idag. Tog en promenad på förmiddagen till centrum för å handla lite. Har suttit ute å solat å läst i omgångar. Har haft huvudvärk i princip hela dagen, jätte jobbigt. Har inte gjort mkt, vilat...

På kvällen har ja kollat på fotboll. U21 EM såklart, Sverige-England. Fy fan va killarna e duktiga, dom äger ju. Vände fan 0-3, till 3-3..Tyvärr förlorade dom efter straffar. Men ändå, vilken bragd dom gjorde. Det e bara tacka å bocka..Sveriges framtid inom fotbollen ser väldigt ljus ut må jag säga. Härligt...haha;) Nu väntar bronsmatch, den borde dom verkligen vinna. Håller me flera som tkr att dessa grabbar ska spela de sista matcherna i VM-kvalet eftersom dom e bättre än A-landslaget...;)

Jaja...nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli elva då en film börjar. Medan ja väntar så bloggar ja å chattar, hehe..Får se när man går å lägger sig idag. Morgondagen e inte bestämd än. Antar att den blir lika lugn som idag..

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0