1 dag kvar...

Ja, då va det inte lång kvar innan man blir 18. Helt sjukt snabbt tiden har gått asså. Men födelsedagen ser i nuläget lagom kul ut. Den e fullproppad me grejer jag måste göra. Har ju tänkt stanna kvar efter skolan imorgon å skriva den där j-la lab. rapporten i fysik me amanda å rickard. Men ett hinder fick jag igår. Min farmor ringde å frågade om vi kunde mötas inne stan nu i veckan så ska jag få välja ut den väska jag vill ha(önskat mig en ny handväska av henne). Så vi ska höras imorron å bestämma tid. Väl hemma blire väl firade me god mat, efterrätt å presenter. Borde dessutom övningsköra på kvällen oxå. Å sen träning 20:30-22:15. Det låter väl som en rolig födelsedag, ska nog strycka en del grejer. Vill inte stressa på min födelsedag. Antar att träningen å övningskörning strycks. Får se. Bara det blir bättre än förra året då jag va sjuk;)

Dagen då. Började dåligt, hade en känsla redan igår att Anders(ma-läraren) skulle vara sjuk idag. Å såklart, det va han. Skit kul, om man hade fått veta det tidigare så hade man fått sovmorrn. Vilket ja hade velat haft eftersom ja gick till17. Satt å snackade me Amanda å Micke i 2h. Ingen matte pluggades, vilket inte va så bra kanske. Jaja, sen va det en seg natur lektion, å som ja misstänkte så va inte många klara me läxan. Sen extra lång rast innan svenskan, som man lyckas bli lite sen till. Men va fan...Sen hade jag håltimme, som spenderades på donken me Becca, Marcus å Felix. Sen hade jag 3D, snacka om att ja va oseriös. Gjorde typ inte ett piss, chattade mest me Vlad å sen me Alexandra. Vilket va roligt;)

Kom väl hem för en halvtimme sen el nåt. Tror det e mat nu, så det e nog bäst jag stänger av.

Nästa gång vi hörs e jag myndig:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0