18-års fest...

Ja, då sitter man här bakis, lite små irrerad å orolig och fryser som fan. Gårdagen blev ju rätt så lyckad, dock har jag aldrig varit med om att den slutade så tidigt. Inte så konstigt iofs eftersom man startade väldigt tidigt.

Kan säga att innan alla kom var det fullt ös här hemma, fixandet me maten å allt sånt. Sen skulle jg fixas till..hehe. Bella å Becca pysslade om mig, alltså fixade hårt å sminket. Vilket blev riktigt snyggt!! Medan Amanda å Rickard hjälpte till me det sista på maten. E verkligen tacksam för all hjälp jag fick igår:) Sen kom ju folk i omgångar å det åts middag till en början. Sen vet väl alla hur det fortsatte, därefter började drickandet å festen drog igång på allvar. Juste innan det så fick jag mina paket, mina misstankar om klassen present stämde väldigt bra. Å det dokumenterades en hel del när det va paketöppning, både filmades å fotoades. Misstänker att det kommer läggas upp facebook el nåt. Jaja, jag får väl bjuda på det. Under kvällen blev det bla singstar för fulla muggar, även vattenpipa å massa kul. De flesta som läser va ju där så. Å denna gång va jag faktiskt social. För min del blev det en del dricka om man säger så. Va absolut inte nykter..haha. Mitt minne från igår är väldigt suddig om man säger så...Finns en del grejer ja inte kommer ihåg...Hehe inte bra. Vet inte när folk drog hem, det va väl vid 01:00-01:30 efter käk på donken. Väl tillbaka blev det typ sänggång, el så mkt sova blev det inte. Å som jag tjatade på hela natten, JAG HAR ÖRON....Liksom lägg ner. Behöver inte nämna några namn men tror nog alla vet vilka ja menar. Strulade en hel del, när man själv ligger precis brevid. Efter lovord på lovord tappade jag tillslut tålamodet å blev väldigt sur. Skällde som fan. Va verkligen inte på humör. Då fanns det bara ett alternativ ,en byter eller båda åker ut. Jag tvekade inte en sekund. Lovorden kom tillbaka, men det funkade inte. Va hårsmån för å be mina föräldrar slänga ut dom, lite larvigt kanske. Men va inte på humör. Men det löste sig genom att den ena bytte plats.

Efter det sov jag knappt nåt, nån timme kanske. Kommer somna fett tidigt ikväll alltså, får se om man orkar se melodifestivalen. Hehe..När man va vaken blev det mkt prat me både föräldrar å polare. Vid elva drog alla som va kvar hem. Familjen skulle iväg ganska snart efter det, brorsan hade innebandymatch. Mina föräldrar hade varit så snälla å städat det mesta. Så det jag fått göra e att städa undan, dammsuga å handskura vissa delar av golvet i gillestugan å vardagsrummet. Sen va det städa på altanen, el snarare altanbordet. Kan säga att min pappa inte e så jävla glad för brännmärkerna i bordet. Städade även i mitt rum å bytte lakan på sängen.


Juste innan mina föräldrar drog, sa pappa att det va några papper som jag skulle läsa fattade nada. Men när de gått läste jag dom. Det va tre lappar, skrivet me stor text. Så här stod det:
1:a pappret: "HÄR VAR DET FEST!!"
2:a pappret: "KOLLA ÖVERSTA LÅDAN UNDER SKALMAN"
3:dje pappret: "HUKA ER! VI SKA KUKA ER!"

Hade mina misstankar om vilka som skrivit det å det va såklart rätt;)

Tänkte avsluta me å berätta att allt som varit borta nu kommit fram till slut!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0