2 dagar kvar...

Ja..inte långt kvar nu. Allt e i princip fixat till fredag, vilket e nice.

Dagen då, den har varit jobbig som fan. Trots att man la sig tidigt igår så har jag varit jätte trött å seg som fan. Iofs har man ju missat en natt sömn i helgen. Hade ju natur på morronen, usch. Sen 2 h matte c, där man inte jobbade på så bra som borde eftersom det e prov på torsdag. Vi snackade mest, ska skärpa oss imorgon. Sen fick man käka lunch snabbt innan svenskan, då det bara va genomgång. Sen fick man äntligen åka hem, men väl i hökarängen hade bussen som skulle iväg nåt fel. Så man fick vänta på en extra buss som kom. Väl hemma borde jag skrivit klart naturläxan, men nej då. Har gjort massa andra saker å slappat. Har ont i axeln, upptäckte det igår. Har väl sträckt den på nåt konstigt sätt, mamma sa att kanske hade legat konstigt. Hmm..det kanske jag gjort ja:P

Därför blev det ingen träning ikväll, tyvärr. Storhandlade ist me familjen, vilket va länge sen man gjorde..Sen fastnade man här....ska nog snart logga ut å kolla på tv el nåt. Natur grejen har jag rent ut sagt skitit i å göra, gör den till nästa vecka ist. Va fan....

 I natt åker en viss person tillbaka till Åre, vilket e tråkigt:(

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0