3 dagar kvar...

Ja, igår var det ett jävla tjat från 2 personer om hur många dagar det va kvar till min födelsedag;) Å nu e det bara 3...

Gårdagen då. Ja, vad ska man säga festen blev väl rätt så lyckad om man säger så. Mkt folk, mkt nytt. Vilket inte va så dåligt. Jag kom ju dit först, vilket inte va så kul men efter 20 min började folk rulla in. Sen va det fullt typ 40 min senare..

Alla som läser detta va ju där så jag behöver ju inte säga så mkt. Behöver inte ens berätta vad jag själv gjorde eftersom alla tydligen såg det. Det va väl kanske inte så svårt å missa, inte vet jag:p Men va fan, aldrig fick man va ifred, hehe. Alltid nån som störde;) Tydligen kom det på bild oxå, tack för den:p

Jaja..jag kom väl inte hem förren kvart över sju imorse, efter massa busstrul å sen gjorde jag Vlad å Johan sällis när de skulle käka. Sen drog vi åt vart sina håll, de åt ena å jag åt det andra. Väl hemma sov jag bara i ett par timmar. Kan ju säga att jag e rätt så bakis å jävligt trött. Kommer inte göra natur läxan tills imorgon, om den skulle vart inne då så får jag väl ta ett IG då el köra me en dålig ursäkt. Pallar  ju liksom inte. Vem fan gör det?!?

Imorgon e det som sagt måndag, å jag kan tänka mig att det blir massa snack om gårdagen tyvärr. Bara inte det jag gjorde kommer upp som samtals ämne, hehe.

Tänkte avsluta me å sammanfatta festen igår: Mkt folk, mkt roligt, rätt så mkt drinkar å mkt strulande. Haha:D

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0