Boooring..

Jag har väldigt tråkigt, hehe. Fy fan. Ni ska fan se min å Vlad konversation på msn, vi har ju extremt kul..el inte;) Man kanske ska ta å ringa Johan el nåt. El kanske inte. Nåt måste ja hitta på snart, det e så himla segt.

Måste bara säga att jag fick fett mkt blåmärken igår. Det högra benet e fan fullt av dom, har ingen aning om var jag fått dom ifrån. Kommer inte ihåg om jag ramlade...el jo jag ramlade ju när en viss person drog undan stolen för mig när jag å Becca skulle köra singstar. Så jag ramlade i golvet å alla garvade. Fy fan...så nåt blåmärke fick jag antaligen då. Vet fortfarande inte vem som drog stolen. Antingen Felix el Oscar F. Oavsett vem det va så va det inte snällt......
Sen har ja oxå små blåmärken på ena handen å ett litet brännmärke på ena armen. Lyckades på nåt sett tappa ciggen inför jackärmen. Så smidigt asså...

Ja, det går verkligen vilt till ibland. Haha;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0