Dagen efter:D

Japp, då e man alltså 18 bast. Känns jävligt bra, typ. Hade inte tid å blogga igår, tänkte därför kort berätta om hur min 18-årsdag var.

Gick väl upp vid halv åtta, hade ju sovmorron vilket va nice. Redan innan man kommit iväg till plugget började grattis messen att anlända. Det grattades personligen, via mess, facebook el msn under hela dagen. Tackar, så mkt! Dagen var trots födelsedag väldigt seg, var rätt så trött. Stannade kvar efter fysiken å jobbade me lab.rapporten. Hann dock inte bli klar, men skickade in det jag hade gjort(som Robban sa). Fick rusa iväg till t-banan å mötte farmor utanför ringen, där ja skulle kolla på väska. Men väskan, vaddå..har ingen aningxD Hehe..får den på söndag. Efter det blev det en fika på gunnarsson´s fick en hallonbakelse å fanta. Mums. Sen bar det hemåt. Väl hemma fick man sätta sig i soffan å familjen kom me paket. De kom me en fin blombukett i en vas, ett paket, ett kuver och en tiding. De hade satt in en annons om att jag fyllde år i några lokaltidningar me en bild från balen i 9:an. I kuvert va det ett kort, där det stod att ja skulle få välja en ny mobil, nya jeans å att de hjälper till me körkortet. I paketet va det 2 skivor, Soundtracket från mamma mia och absolute music 59. Blev jätte glad för alla presenter. Innan maten åkte ja å pappa å fixade mobilen, det blev en rosa sony ericson;) Bytte dessutom till comviq som startas den 12/3. Väl hemma väntade maten.

Till förrätt räktoast,
huvudrätt: nötkött me klyft potatis å beansie.
efterrätt hallonsorbet å blåbärsglass.

Riktigt gott! Sen höll ja väl på me mobilen å musiken hela kvällen.

Jaja, hinner inte berätta om dagen. Mer än att jag typ failade på matteprovet:S

Imorron hinner jag nog inte blogga. Kommer ju hem hit me Amanda, å sen kommer även Rickard, Becca å Bella. Alla ska hjälpa till inför kvällen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0