För övrigt!

För ett par timmar sen när man var klar me allt å suttit ett tag framför datan. Så bestämde jag mig för att ringa Johan. Ringde å misstänkte att han troligen inte skulle svara, men det va ju fel. Efter ett antal signaler svarade nån, men inte Johan utan hans polare Ludde. Johan var tydligen ute å åkte snowboard. Så jag satt å snackade me Ludde i en kvart kanske..haha. Asså ja tror Johan berättat mkt om mig å det vi gjorde. För Ludde sa massa saker om mig som stämde, som att jag e brunett, har blåa ögon, e halvt lång..Sen andra saker som jag inte tänker nämna här som Johan sa till mig förra veckan. Han försökte få mig å tro att han chansade, tror inte på 5 öre att han gjorde det...

Efter att ha pratat me honom rätt så länge så verkar det som att Johan kom in. Men enligt Ludde va han alldeles blodig...vet inte om det stämmer. Tydligen hade han slagit i huvet när han åkte...han hade typ fått en hjärnskakning. Så han orkade tyvärr inte snacka just då. Vilket klart inte var så konstigt. Tänkte nog ringa senare ikväll el nåt å se om han svarar...I sånt fall kolla läget me han. Stackaren:(

Hoppas han blir bra snart.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0