Inte orkat..men här kommer lite..

Har varken haft ork el lust att blogga denna vecka. Vet inte riktigt varför. Men tänkte skriva lite kort om varje dag, från tisdag fram till igår. Just nu sitter jag å tittar på Pirates 3 på tv1000, har sett den förut. Men har inget annat å göra. Vid fyra ska jag dra in till stan å träffa en polare. Ska bli kul. Å ikväll blire lugn kväll, ska kolla på melodifestivalen å hoppas på att en bra låt vinner;) Jaja. Varning för långt inlägg!

Veckan:
Tisdag: Började 8 me 2 h matte, jobbade bra. Sen hade man 4,5 h hål eftersom både svenskan å natur va inställd. Så jag åkte till Skarpnäck å mammas jobb. Så jag lekte å åt me ungarna där. Innan jag mödosam åkte tillbaka för 3D lektionen. Där jag jobbade sådär, som vanligt alltså. Kvällen blev lugn.

Onsdag: Kursinfo-dag på södra. Fick en timme längre sovmorgon, började 10. Mötte Amanda innan å gick tms till södra. Lyssnade först på alla lärare, 3 från norra(anders, katarina å robban) om olika kurser. Kan säga att södras teknik klass va fett stor, man undrade om det verkligen bara va en klass. De va typ 30 pers el nåt:o Sen fick man ta lite papper å sedan skulle man "mingla". Jag, Amanda å Rickard pratade bara me en lärare innan vi gick å käkade. Efter en timme kanske, gick vi till norra å skrev lab.rapporten i fysik. Där blev vi kvar, iaf jag till 3. Sista eleven på skolan typ. Jag e inte riktigt säker på vilka kurser ja ska välja, 2 e jag säker på å en osäker. Ska välja CAD-teknik A, Foto A å så funderar jag på att ta design. På kvällen blev det träning, där vi bara körde skottövningar å fastnade vid en som vi höll på me hela träningen. Träningen va inte så kul, men antagligen nyttig.

Torsdag: Vanlig skoldag. Började 8 me Prog A, där jag blev klar å lämnade in inlämningsuppgiften. Sen gjorde ja inte så mkt mer, mejlade hem papper inför provet nästa vecka..Sen va det ju fysik, där det bara var genomgång hela lektionen. Jag upptäcker ett fel i min lab.rapport, vilket gör mig lite pist. På engelskan skulle man bara välja å skicka in sitt val om ett land å männsklig rättighet. Sen va det 2 h matte c, där vi hade en vikare eftersom anders barn va sjuk. Hon var väl bra. Jobbade inte så mkt. Slutade vi 14:45, eftersom ja inte bokat in fler körlektioner. Väl hemma började jag skriva på hemtentan, vilket gick väldigt segt. Kvällen blev rätt lugn, slappade framför tv:n.

Fredag: En väldigt kort å onödig skoldag. Började 8 me 2 h engelska. Då man egentligen skulle skrivit om det man valde dagen innan. Jag ämndrade själva rättigheten, men skrev inget. Vi(jag, amanda, rickard å filip) satt å spelade tetris på facebook nästan hela tiden typ. Hehe...Sen begav man sig hem. Väl hemma så käkade man efter ett tag lunch, sedan satt jag me hemtentan i svenska hela eftermiddagen. Å när man e princip klar så läser man mejlet om att inlämmningsdatumet va ändrat till söndag nästa vecka. Great. Men då behövde ja inte fortsätta me den, utan fixar små felen imorgon(läs idag). Eftersom brorsan hade match så blev det sen middag..vid åtta. Föresten så vann brorsan lag, vilket gör att de redan e klara för slutspel eftersom de vann div.3. Vilket e jätte kul. På kvällen blev det cider, chips å godis framför tv:n å let´s dance. En riktigt lugn, myskväll. Denna helg blir den första festfria på ett par veckor. Vilket ska bli skönt.

Det var det. Inlägget blev som jag trodde långt. Men jag varnade ju er. Ska fortsätta titta på filmen som ja iofs gjort hela tiden.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0