Mkt man inte vet......

Kommer till vad jag menar me rubriken senare.

Dagen var ju inte direkt som en vanlig måndag. Den började väl sådär, först stressa iväg till bussen å sen när man e på t-banan å ska precis gå av i odenplan så öppnas inte dörrarna. Efter en stund säger t-bane föraren att det e nåt fel. Nehe, no shit. Efter mer en 5 min öppnas äntligen dörrarna. Sen så skulle man ju börjat me 2 h natur men läraren va sjuk. Klart det va skönt att lektionen va inställd, fast man hade ju velat veta det tidigare så man kunde fått sovmorron. Sen hade man matte, då man fick tillbaka provet, gick väl sådär. Kan säga att om jag inte hade slarvat på de första uppgifterna så hade jag fått G. Vilket va surt. Efter matten käkade vi snabbt lunch, innan vi begav oss till en datasal för sv-lektion. Där man egentligen skulle jobbat me hemtentan som ska in på fredag. Vet inte riktigt hur jag ska hinna me å göra den:O Efter svenskan bar det av hemåt, missade precis t-banan när ja va framme vid odenplan. Men det va nästan bra att jag gjorde det eftersom jag slapp vänta länge på bussen i hökarängen...Väl hemma har jag bara latat mig...

Nu över till vad jag menar med rubriken. Under håltimmen å matten satt jag å Amanda å snackade om festen. Kan säga att det nog blev rätt så mkt dricka för min del i fredags. Har minnesluckor så det bara stänker om det. Det e massa saker som jag verkligen inte kommer ihåg, hehe. Inte bra asså. Dock kan man ju ta vissa grejer me ett skratt å en del skrattar man åt för att det e rätt så pinsamt. En av grejerna ja fick reda på idag (tänker jag verkligen inte berätta), trodde jag att ja hade inbillat mig att det hade hänt, men det hade det ju å ytterligare grejer lades till. Haha, herregud.....

Tänkte avsluta me å säga att våran data i vardagsrummet e helt jävla trasig. Funkar inte alls. Det var efter fredag-lördag som den slutade fungera. Vi har ingen orsak till varför den gjorde det. El vad som e problemet. Det vi hoppas på är att viktiga saker finns kvar, så som foton, dokument osv.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0