Söndagen

Skulle ju berätta lite idag om mitt firande av släkten igår. Vid 14 så kom de första, ,nämnligen min farbror michael, hans fru, hennes dotter å min kusin Ella(deras gemensamma). Av dem fick jag ett par fina silverörhängen, ett diadem å Katy Perrys skiva. När ja öppnat paketen å de skulle ta fika så kom resten av släkten. Det blev fullt hus, stor släkt, ett småbarn å 2 hundar. Sen kom även mormor å morfar. Fikade först, mammas goda kakor å bullar å farmors goda pavelova tårta. Sen va det dax å öppna alla paket å lilla jag va i centrum.. Eftersom kusinen som fyller år samma dag som jag redan fått sina paket, de hade först varit lunch hemma hos dem innan de kom hit. Kan ju berätta vad jag fick.

Av farmor & farfar å min farbror Robert å hans tjej fick jag en ny handväska.(Den ja fick va me å välja i onsdags).
Av mormor & morfar fick jag biljett till high school muscial på göta lejon, ska se den me min kusin(2:a födelsedagsbarnet). Sen ska jag även få gå me å handla nåt ja verkligen vill ha.
Av min farbror David å hans tjej Maria fick jag ett jätte fint silverhalsband me caroline skrivet i skrivstil.
Å av min faster, hennes sambo Kenneth å mina kusiner Bella å Nattis fick jag en fin silver/guld ring å en box me tre tjejfilmer.
Av min pappas moster fick jag 500 kr på guldfynd.

Blev jätte glad för alla presenter. Tackade alla såklart. Sen va det nästan hela tiden ett himla tjat om att jag va 18. " Hur känns det å va 18?", "Tänkt att du redan e 18"..."Å nu e det myndig" osv. Mkt sånt sades.

Tyvärr så hann jag inte träffa min kusin Bella innan hon drog till Paris igår, hon ska ju plugga där nere ett tag. Det roliga va att min faster frågade om jag vill följa me till Paris senare. De ska nämnligen dit vid påsk el nåt sånt. Klart man vill det. Så både hon å jag ska prata me min pappa. Hoppas verkligen jag kan å får åka. Skulle ja skit kul.

Jaja, nu vet ni lite om min söndag.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0