Våffeldagen!

Nu har jag inte bloggat på ett par dar igen, men orkar inte el har inte haft tid. I måndags hade man ju naturprov, hade typ inte pluggat ett piss typ. Så trots det gick det rätt bra, men om det blir G vet man aldrig me den läraren. Annars va dagen som en vanlig måndag. På kvällen vare ju träning, vi va väl 12 utespelare + 2 målvakter(väldigt ovanligt å va så "många" på em måndags träning). Det gick väl bra, ganska hård träning. På slutet körde vi 2 mål, DJ mot damlaget. När vi nästan hade spelat klart givk ja in i en kamp om bollen mot Lotta(damlaget)..tröck in henne i sargen å när ja lyckas få ta i bollen så råkar hon slå in klubba precis under mitt öga. Fick vila de sista minutarna, men det va inte så farlig. Sen så syntes det inte så mkt, litet märke under höger höga å så gör det lite ont när man blinkar. Men men...Igår gick man ju 8-17, hatar verkligen tisdagar. Det va väl inge speciellt som hände, vanliga lektioner å på håltimmen innan 3D-lektionen fixade jag till min lab.rapport. På 3D-lektion va ja rätt så duktig(för å vara mig alltså). På kvällen blev det våfflor, dagen innan I know. Men det vart så för att vi skulle käka soppa å då brukar vi ha pannkaka men bytte ut det mot våfflor:) Ja åt rätt många våfflor vilket gjorde att ja fick ont i magen.

Dagen då. Hade sovmorgon, men vaknade tidigare av solen. Sen när man ska gå står det -4 på termometern men när ja ställer mig å väntar på bussen i solsken va det inte alls kallt. Riktigt härligt. Hade Prog A i 3 h, då ja jobbade på hyfsat bra faktiskt. Å nästa vecka slutar ju kursen så..men Prog. B börjar ju efter VTFF så;) Sen va det håltimme då man bla käkade innan väl fysiken började. Vi fick tillbaka provet från förra veckan...Haha..fy fan va vi e duktiga;) Resultat var väntat typ. Det va 15 som skrev provet, 1 fick G och 2 fick VG. Då kan man ju räkna ut va resten fick. Sj fick ja 2 poäng, haha. Det va iaf bättre än förra gången då ja bara fick 1 poäng. Sen slutade man å begav sig hemåt. Väl hemma gjorde ja mig lite våfflor me sylt å grädde som mellis. Riktigt mumsigt. Jag har dock inte pluggat nåt, vilket ja borde gjort. Borde bla ha skrivit klart engelska talet, men pallade inte. Gör den tills på fredag ist.

Jaja, nu ska ja sluta skriva. Ikväll blire ju träning såklart, 20:00-22:15. Vi träffas 30 min tidigare för vi ska ha nåt möte om nästa säsong. Innan dess lär ja väl bara slappa framför datan el tv:n.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0