Blä..

Livet för mig just nu e kanske inte det lättaste el roligaste. Önskar att det vore bättre. Men man ska väl inte klaga det finns väl dom som har det värre än mig. Min bästa vän Mange som verkar slutkörd, har fullt upp me träningar just nu. Han tränar simming nästan varje dag..Han va så trött igår innan sin träning att han somnade ifrån mig på msn vid fyra, hehe;)

I helgen blev det inge bloggande som ni kanske märkte. I fredags hade man ju nationella i engelska b, hör å läs förtåelse. Gick väl bra, tror jag. Helt okej iaf. Eftermiddagen tillängades åt plugg, skrev PM:et inför sv talet. Kvällen blev rätt lugn, finns inte mkt å göra me detta knä. På lördagen blev det tidig uppstigning å ja åkte upp till landet över dagen. Jag, pappa å min yngsta farbror skjusade upp farmor å farfar som stannade kvar. Medan vi åkte hem på eftermiddagen. Innan vi åkte höll pappa å david på å fixade lite grejer. Sj försökte ja plugga, gick väl sådär. Slutade me att ja satt å läste Twlight;) Kom väl hem vid sex el nåt. Denna kväll blev oxå lugn. Gårdagen blev pluggdag, satt å skrev färdigt mitt tal till nationella muntliga sv b. Sen satt ja framför datan ett tag, där efter blev det tv:n. Satt å kollade på bronsmatchen i hockey VM. Det blev iaf ett brons, man får tacka för det lilla;)

Dagen då. Seg, vad annars det e ju måndag;) Började me 2 h natur, fick tillbaka förra veckans prov. IG, men det kände ja på mig. Sen satt man å läste å skrev på en inlämninguppg. Även betygsamtal, ligger tydligen IG-G:O Så ja ska göra omprov den 25/5 på det senaste provet. Höll på att få göra omprov på båda delarna men slapp. Fick faktiskt G på första provet. Jaja, för ovanlighetens skull fick vi sluta tidigare. Sen hade man ju matte, me vikare. Anders e ju föräldraledig i  2 veckor. Men varken ja el amanda kunde koncentrera oss eftersom vi va lite spända på svenska talet. Vi gick tidigare från matten för att hinna käka.

Sen var det dax för muntliga nationella, alltså hålla tal i sv b. Som tur var gjorde man i grupp. Så ja redovisade för Rickard, Amanda, Filip, Andreas å Elin. Rickard å Filip började. Dom va jätte bra så man kände lite press. Sen gjorde jag, det gick väl helt okej faktistkt. Hoppas att läraren va nöjd. Dock stötte ja problem innan vi började tydligen skulle man ha me sig en oerhead bild på det foto/bild från häftet. Men det hade inte ja me mig. För ingen hade sagt det, det tackar man ju för. Men jag hade tur för elin hade valt samma foto som jag så det löste sig. Tack Elin:)

Väl hemma har ja inte gjort så mkt. Tänkte plugga lite matte men ja orkade inte så satte mig framför datan. Har chattat lite me mange bla. Vi snackar nästan varje dag, på något sätt. Som ja saknat;)

Juste, ja ringde röntgen stället vid hötorget. Har fått tid den 4 Juni för MRT av knät :-S...inte kul.

Ojdå, inlägget blev visst lite långt. Men men. Hade mkt på hjärtat.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0