Lång helgen e redan slut...

Japp, det va den lång helgen det. Imorgon e det tillbaka till allvaret i skolan igen, med prov i naturkunskap. Skulle jag faila så innebär det IG på kursen å tvingas gå om den i 3:an. Men mitt mål är att klara av provet. Har dock inte pluggat så mkt de senaste dagarna. Mest idag, men får hoppas det funkar ändå.

Jag har inte varit direkt duktig på å blogga under helgen, hade ingen lust. Men här kommer en sammanfattning av va jag gjort.

Torsdag: Övriga familjen åkte iväg till landet på morronen å jag stannade kvar hemma. Hade som vanligt ingen större lust att åka till landet. Kunde dock inte somna om efter att de väckte mig vid halv nio så det var bara att gå upp. Vid halv tolv åkte ja iväg till slussen, där jag mötte Lisa. Vi åkte iväg till Nacka Forum å shoppade under större delen av dagen. Jag köpte mig en snygg rosa, svart tunika/klänning på New Yorker, ett par solbrillor på Lindex å en vit partyväska på Åhléns. Vi käkade även en god lunch på coffie house by george. Inte mkt mer å säga. När jag åkte hem så fick ja vänta rätt länge på bussen i hökarängen eftersom bussen hade söndags tidtabell. Men kom tillslut hem. Hemma slappade ja bara framför tv:n.

Fredag: Sov väl bort halva dagen. Sedan blev det plugg blandat me chill. Runt halv fem drog man in mot stan. Blev dock frätt tidig till gullmars så ja väntade in Filip. Å i slussen så mötte vi upp alla andra, vi var nämligen ett litet gäng som skulle fira Rickard några dar i efterskott. Vi hade bokat bord på den grekiska restaurangen Dionysos. En rätt litet men väldigt mysig ställe. Vi hade alla jätte kul å maten va jätte god. Vi va väl där ett antal timmar, vi drog väl därifrån vid halv tio el nåt. Så lilla jag var väl hemma vid tio, halv elva. Väl hemma blev det chill framför tv:n innan det va dax för sängen.

Lördag: Sov bort halva dagen här me. Var först tvungen å släpa mig upp till centrum i regn å blåst för å handla. Väl hemma lagade ja mig lite lunch. Sen blev det lite plugg, därefter mest tv tittande. Lagade mig en god middag på kvällen. Vid halv åtta el nåt kom min familj hem, så man umgicks me dom resten av kvällen. Framför tv:n..haha;)

Idag har jag mest pluggade natur..Suttit lite framför datan...suttit ute på altanen å njutit av värmen. Finns egentligen inte så mkt å berätta om dagen.

Imorgon e det skola igen. Fy faan. Vill verkligen ha sommarlov nu. E rätt skoltrött..Aja...lite kvar bara.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0