Nu väntar 4 dagars helg..me like;D

Nu e man äntligen ledig, iaf från skolan. Måste dock plugga lite under dessa dagar. Har ett extremt viktigt omprov i naturkunskap, om ja inte klarar det blire IG. Så jag tänker verkligen plugga, dock inte hela tiden.

Dagen va inte så lång. Sovmorron till 9, då hade man 3 h Prog B. Större delen va jag seriös å jobbade på bra...men inte lika mkt på slutet. Vilket bla berodde på att man messade en hel del me mange. Efter det va det lunch, efter man käkat så gick jag å Lisa upp till plan 8. Där satt vi å pratade en hel del innan fysiken. Väl på fysiken gjorde man inget speciellt. Robban pratade lite ( bla. om nationella som vi får tillbaka nästa vecka), vi fick även fylla i en utvärdering av kursen. Sen fick man sluta lite tidigare, vilket såklart va nice. Gjorde sällskap me Andeas å Lisa till t-banan. Å på vägen å väl på perrongen bestämde ja å Lisa en sak vi ska göra. Troligen under sommaren el i höst vi får se. Men det ska göras. Vi skakade hand på det. Dock skulle min pappa få reda på vad det är skulle han slänga ut mig ur huset..Hehe;)

I princip hela vägen hem fick jag sällskap av Lisa, Magnus å på slutet Filip. Mest Magnus om ja ska va ärlig. Nu snackar ja att de gjorde mig sällskap genom att vi messade;) Haha...

Här hemma fortsatte/fortsätter messandet. Å tillslut hamnade jag här.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0