Orkar inte mer...

Idag va jag ju hos läkaren, dock blev det annan. Har ju en "husläkare", som jag alltid går till men hon var fullbokad. När man kom dit så kändes det ju som att hela vårdcentralen va fullbokad. Det va rätt mkt folk, dock mest äldre människor. Min tid var vid 10:45 men fick väl komma in 10-15 min senare, hade iofs inte bråttom någonstans....Var väl inte därifrån för en 50 min senare el nåt. Efter undersökning å ny lindning på knät...

Ja, vad sa doktorn då. Jo, han misstänkte att minisken e skadad, mkt tydde nämligen på det och skickade en remiss till en ortopedmottagning inne i stan. Lär få en tid inom en vecka trodde han, kanske två om jag har otur. Klart att det känns bra att experter kommer att titta å undersöka knät. Men när han snackade om att minisken var skadad vilket inte kändes så bra. Tydligen har nån i laget problem/skadat menisken å var/är tvungen å operera. Min skada är säkert inte så allvarlig, jag bara målar upp det värsta senariot.

Så nu blir det flera veckor med ont i knät, massa smärtstillande å ett par veckor me kryckor. Usch, orkar inte. Det gör liksom ont hela tiden. Vill kunna gå å leva som vanligt igen utan denna smärta...Får hoppas att det går över snart orkar inte så mkt mer. Sen så kommer ju alla jävla nationella varje vecka, så mkt just nu....Fy faan..Sen så e ju min innebandy säsong garanertat över..vilket e skit tråkigt vill ju träna:(

Kommer nog inte att komma till skolan imorrn, utan e hemma å vilar.

Nää..nu ska ni få sluta höra på mitt gnäll..

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0