Orkar inte, vill inte..Hatar detta:(

Sitter här å skriver med mina fina nagelförlängningar som jag fick fixat igår. Dom blev jätte fin,  på 2 av naglarna på varje hand sitter en lite hjärtpärla i sliver..Hihi, det tog väl en och en halvtimme å göra det.

Jaja, nu över det jobbiga. Vet inte hur mkt mer jag klarar av, e nära å bryta ihop...hehe inte bryta ihop kanske men vet inte hur jag ska förklara det. Åkte in till stan idag å gick till den där ortopeden. Som kollade, vred å klämde på knät. Fy fan va det gjorde ont. Sen sa han att jag skulle gå en remiss till en röntgenmottagning vid Hötorget, där ja ska ta en MRT(magnetröntgen). Han sa åt mig å ringa nummret som stod på remissen å kolla så att jag får en tid. Ringde dit, visade sig va nummret till akuten, fick gå tillbaka å fick nummret till röntgen. Då jag fick reda på att jag skulle faxa el posta remissen till dom, sen så e väntetiden 3 veckor. Ursäkta, 3 veckor?!?..Klart man förstår att det e kö å så..Men om min menisk skulle vara skadad så skulle ja ha gått me det i över 5 veckor utan behandling. Det kan ju fan inte va bra...klart jag inte sa det till hon jag pratade me utan bara sa okej på det hon sa. Finns inte mkt mer å göra. Än å vänta. Pappa ska ta me remissen till sitt jobb imorron å faxa över det. Sen ska ja väl ringa å kolla om det kommit fram. Pressa dom lite...

Orkar fan inte me det här...har haft skit ont i knät i över 2 veckor å det har inte blivit bättre. Tänk er att alltid ha smärta i knät. Att det gör väldigt ont när man går å inte kan gå normalt. Att man har det svårt å sova, då man ska försöka hitta en sovpositon så att inte knät gör allt för ont, inte lätt. Att alvedon el annan smärtstillande tabletter inte fungerar vidare bra...Nu vet ni ungefär hur jag har det. Svårt å beskriva men har försökt.

Pga av knät har jag inte haft ork att bry mig om skolarbete. Vet inte om jag pallar göra det muntliga(sv) i nationella. PM:et ska in i morgon å jag har inte skrivit ett piss. Inte kommit på nåt. Orkar inte...

Hoppas alla ni andra mår bra och inte är skadade.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0