Regn Måndag...

Då sitter man här igen. Har läst lite fysik me vetskapen att det troligen inte hjälper så mkt. Men man kan ju alltid hoppas;) Får se hur det går imorron. Vet nog redan. Men men...

Dagen gick rätt snabbt. Började me natur där vi hade lab. då vi skulle kolla upp art-släktnamn-familj på 5 olika blommor. Lagom kul. När vi va klara så fick vi sluta, typ 30 min tidigare. Då spelade ja, filip, amanda å rickard kort medan vi väntade på att matten skulle börja. Men ingen vikare kom så vi fortsatte å spela. Vid 11 gick vi å käkade. Svenskan va sen inte så seriös. Vi skulle läsa ett häfte men vi 4 satte oss utanför klassrummet å fortsatte spela kort;) Så denna dag har verkligen varit seriös. När man sen skulle dra hem så regnade det. Lagom kul. Men hade tur när ja kom till hökarängen för bussen kom nästan direkt.

Väl hemma då. Gissa vad jag gjort...Suttit framför datorn, som vanligt. Har chattat me magnus;) Vilket nästan alltid e roligt;) Han har ju tur å slipper göra nationella i fysik. Hans lilla tröst till mig va att han oxå skulle ha failat om det va imorrn..Mer ur konversationen säger ja inte. Privat u know;) 

Föresten så snackar jag å Mange i princip varje dag nu för tiden, vilket ja verkligen gillar. Det börjar bli som det va förut. Den tiden saknar jag verkligen. Men den verkar sakta men säkert vara tillbaka. And me lööve it;D;D

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0