Så j-la glad;D;D

Kollade precis skol mejlen å där hade man ju fått resultaten från nationella i Sv B. Det skriftliga visste jag skulle vara G tyvärr, men det e inte det som e det roliga. Blev chockad å jätte glad, jag fick MVG i det munliga. Fattar ni!?! MVG. Jag som hatar att så å prata inför folk. Trodde aldrig jag skulle få det. Trodde att jag skulle få G.Herregud...Bäst ja lugnar ner mig lite..haha..Iaf blev det sammanlagda resultatet på Nationella blev VG. Allt e väldigt nice, e nu rätt säker på att jag får det i slutbetyg. Har fått VG på alla prov å sånt vi gjort. ;D;D

Va bara tvungen å skriva av mig, lite av gläjderuset e fortfarande kvar.. Haha;)

Har ju inte bloggat på några dar. Dagarna har gått så himla fort, så det e inte sant. Imorron e redan fredag å sen helg. Härligt. Veckan har väl varit som vanlig, inget speciellt har väl hänt..Fick tillbaka nationella i Fysik A igår, blev IG som ja visste. Fick 5 poäng varav 1 VG-poäng lite chockad. Hade även betygssamtal efteråt kommer å få IG. Men har dock redan anmält mig att gå om kursen nästa år så..

Jaja, har inte så mkt mer å berätta just. Kommer väl på nåt senare el nåt. Nu ska jag bara sitta framför datan å lata mig. Inga läxor ska göras idag.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0