Så j-la trött...

Det kan man verkligen säga. Har fan varit skit trött hela dagen, trots att man ändå sovit hela natten. En orsak kan iofs vara det e slutet på terminen. Mamma troddde det iaf eftersom jag inte kunde hitta nån orsak.

Jaja, idag hade man ju nationella i fysik. Kan ju säga att det gick ungefär som jag trodde. Alltså inte så bra. Men kan ju säga att jag inte bryr mig eftersom jag ändå kommer få gå om kursen i trean. Satt väl ungefär 1,5 h el nåt. På många av uppgifterna va det bara å chansa eftersom bara svar krävdes. Efter provet blev det mkt kortspelande å lite lunchätande innan vi runt 12 begav oss hem.

Här hemma har jag bara latat mig. Har ingen ork för något direkt så...Suttit framför datan, lyssnat lite på musik. Inget speciellt. Kvällen lär bli fortsatt lugn. Det skulle inte förvåna mig om jag råkar somna i soffan el nåt, eftersom jag e så jävla trött, hehe;P

Tänkte bara avsluta me å säga att mitt knä som jag nämnt tidigare faktiskt börjar bli bättre. Klarar mig utan kryckor. Dock gör det fortfarande ont. Vissa rörelser gör mer ont att göra än andra. Men det verkar gå åt rätt håll iaf. Längtar tills ja kan börja träna igen. Dock kommer det inte bli innebandy eftersom säsongen e slut. Men gymma kommer jag göra när ja fått ett utlåtande efter magnetrötngen nästa vecka.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0