Smärta...

Hatar att se någon man älskar vara så nere, deppig....
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill bara att personen ska må bra å vara glad igen. Men det är svårt...

Jag mår oxå dåligt när detta sker..Som just nu...Vet att personen i fråga mår värre än mig, men att veta att den inte mår bra plågar mig. Tror inte personen vet om det. Å det e jag på ett sätt tacksam över. Den ska inte behöva lida mer än nödvändigt.

Det enda jag kan göra är som jag redan gör, att bara finnas här som jag alltid gör.
Att få personen på andra tankar. Prata om vad som helst, om det som tynger en el nåt helt annat.

Allt blir så mkt lättare när man ses...Inte pressa fram det, utan det blir när det blir.

Tänker avsluta me å säga att...Kärlek är inte alltid lätt. Den kan ibland vara så smärtsam och jobbig.
Den kan få så många att må skit, men den kan även få såå många att må hur bra som helst...

Du vet att jag älskar dig å hatar å se dig så här. Men jag finns alltid här<3 Det vet du;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0