Finns här...

Förstår inte riktigt vad det e för farligt å berätta det för mig...

Jag har själv fått lista ut det. Men jag vill höra dig säga och berätta om det. E ju din bästa kompis, vill ju veta sånt;)
 
Men du unviker det...

Frågade t.ex. dig va du ska göra i Danmark nu i helgen. Du svarade bara att du ska träffa en som du träffade i Egypten. 

Du e verkligen väldigt tyst om detta, även fast att det e rätt uppenbart. Jag kanske e konstig som vill veta, jag har ingen aning. Men jag vill ju veta för att jag verkligen bryr mig om dig. Vill att du ska må bra;)

Jag finns alltid här för dig<3 Å det vet du men det e värt å upprepa.

Jaja..tänker bara avlsuta me å säga att jag saknar dig som fan:( <3

Om du inte hade åkt till Danmark så hade vi kanske kunnat ses. Men ibland går andra personer före, jag vet;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0