Veckan...

Då sitter man här me benen lite brända å fräknarna i ansiktet har kommit fram. Det ena finare än det andra;) Ni kan nog gissa vilket som e vilket;) Dagen då, förmiddagen sov jag typ bort. Sen på eftermiddagen åkte ja me pappa å brorsan till farsta. Brorsan skulle nämligen spela fotboll me sköndals -92 lag. Så fick mkt sol på mig, därav det jag skrev i början. Matchen slutade tillslut 4-2(3-1 efter 1:a), sköndal vinst alltså;) Brorsan va jätte dukig i mål och gjorde flera svåra räddningar. Sen när man kom hem så va middagen klar å man käkade ute på altanen me familjen. Å nu sitter man här..har inte pluggat nån fysik. Känns som att det ändå inte kommer ge nåt känner jag.

Veckan då. Jag kan väl kortfatta dagarna lite.

Onsdag: Den var rätt seg känner jag. Allt va segt den dagen. Ingen höjdardag alltså. Finns inte så mkt å berätta. Mer än att knät börjar bli bättre.

Torsdag: Började me 2 h prog B som vanligt. Vi va bara 2 på lektionen, pga nationella i Ma D. Lite segt. Sen 2 h fysik där vi inte heller va så många. Samma anledning. Blev typ inget plugga, man skulle egentligen plugga inför provet. Men icke..försökte me ett gammalt nationellt. Men kunde typ bara en så pallade inte försöka på de andra. Efter fysiken slutade man så åkte hem. Där pappa va hemma tidigt pga att sotarna skulle komma. Så det blev grillad korv till lunch. Kvällen blev rätt lugn. Kollade igenom lite matte inför nationella.

Fredag: Började 8:30, å för första gången på 3 veckor gick ja till skolan utan kryckor. Vilket på ett sätt va skönt. Det gör fortfarande ont men att slippa behöva kryckorna e underbart. I skolan va det nationella i Ma C. Det gick väl sådär, trodde att det skulle va lättare. Menar att de tidigare proven vi fått öva på va rätt lätt jämfört me denna. Men vissa tyckte tydligen att det va lätt...*host* magnus. Efter provet åkte ja å amanda in till stan å shoppade. Shoppade grejer till mig å så present till filip. Kvällen blev lugn. Satt hemma å kollade på tv. Men snart ska det bli ändring på det. Nu börjar ju mitt knä bli bättre så snart blire ut på krogen.

Lördag: Gjorde inte mkt. Sov bort halva dagen. Sen slappade ja...tillslut alldeles för mkt. Det vill säga ja fick stressa som fan för å hinna me den buss ja skulle ta. Skulle ju iväg å fira filip som fyllde år nu i veckan. Mötte senare amanda å rickard på tuben. Och väl i rågsved så mötte vi filip å hans tjejkompisar. Kvällen den va faktiskt riktigt kul. God mat å god efterrätt. Sen blev det mkt singstar;) framförallt för mig å amanda. Försökte förgäves slå henne. Kvällen avslutade me kortspel. Innan vi alla drog hem nån gång runt ett. Sen när ja väl va i hökarängen så fick ja typ vänta i kylan i 40 min på bussen. Va väl hemma nån gång efter 2. Man kan ju nämna att kvällen faktiskt inte innehöll någon alkohol.

Inlägget blev rätt långt. Men det får ni stå ut me eftersom ja inte bloggat nåt på hela veckan. Får se om jag pallar nåt nästa vecka;)

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0