Bortrest bästa vän...

Som ni kanske märkte i förra inlägget så har jag messat en hel del me magnus idag. I princip hela dagen om jag ska vara ärlig. Man måste ju passa på innan han lämnar landet i några dagar. Han har suttit på en buss hela dagen, tror han e framme i Gbg nu. Han ska nämligen till Danmark, så han har åkt buss till Gbg(åkte 8:30, skulle va framme 14:45) och sen ska han ta båten över till Danmark som tar 3 h. I Danmark ska han träffa en som han träffade i Egypten. Har fått reda på lite om vem personen är. Tänker inte berätta för er. Men kan säga att mina aningar stämde rätt så bra, men inte helt.

Så jag har gjort honom lite sällskap under sin långa restid ner. Han åker ju själva ner så;)

Vi har kommit fram till att det va aslänge sen vi sågs sist.(Vilket ja redan insett:P). Så när kan kommer hem så ska det bli en ändring på det. Längtar som fan kan jag säga;) 

Nu e det inte långt kvar tills han lämnar landet. Tror att båten skulle gå vid fyra el nåt. Han lovade å höra av sig en sista gång innan han lämnar landet:) Sen kommer vi inte att höras förän senast söndag då han åker hem. Kommer kännas konstigt å inte höra av honom på flera dagar. Speciellt när man snackar varje dag i princip. Han e ju min bästa vän, klart ja kommer saknar honom.

Antagligen kommer dessa dagar att gå fort. Vilket både har sina för å nackdelar, men men.

Hoppas han får det bra där nere iaf.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0