Bakisdag nr 2 el?

Har verkligen känts som att jag varit lite bakis idag me. Dock inte som igår. Men ungefär som att jag hade en "lättare" fylla igår typ, haha. Huvudvärk hela dagen, tung i huvet å allmänt trött, usch. Ska nu snart iväg å träna innebandy, första gången på 3 veckor typ. Å så mår man så här, usch..Vill bara sova..Jaja, får väl skylla mig själv.

Fast det finns en annan sak som e nästan jobbigare. Det e nämligen så att undersidan av min höger fot har typ "sovit" hela tiden över en vecka nu. Inte kul. Pappa trodde det var nån muskel i benet som var klämt, å det var så sant. Brorsan hittade punkten, masserade å la på linement. Så mitt ben kommer bli fett varmt när jag tränar, men bara det blir bättre så...Hade dessutom lite ont i andra smalbenet sen i helgen så det blev massage å linement där me..HahaxD

Jaja, nu ska jag väl sluta klaga. Behöver bara säga att jag å blåmärken verkar vara bästa vänner, lyckades få några efter den vilda helgen. HahaxD För övrigt så finns det inte så mkt mer å säga om dagen. Hade bara en lektion som inte alls var seriös. En väldigt oseriös dag må jag säga. Lär bli ungefär lika imorron, fast ska då plugga innan jag drar till skolan.

Svar til Em: Det låter ju jävligt nice asså;D Skulle det va okej om jag kanske tog me mig några polare oxå? Om jag säger till innan typ;)<33 

Nej, nu e det bäst jag byter om å packar väskan. Sen blir att ta en rask promenad upp till hallen. E inte så taggad för träning, men så e det varje måndag för att den e så sen. Men när man väl börjat spela så brukar det släppa. Skriver kanske mer ikväll annars så skriver jag nog imorron.

kram<3

 


Kommentarer
Postat av: Em

Absolut, men inte för många bara xD, har ganska liten lägenhet och den är väääldigt lyhörd!

2009-11-23 @ 22:20:35
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0