Biokväll me Linnea:D

Japp, en väldigt trevlig å mysig kväll vart det. Först vart det en god middag hemma med hela familjen, där det sedan blev en ovanligt lång och faktiskt trevlig pratstund med mina föräldrar. Sen var det dax å fixa sig i ordning och dra iväg till norra sköndal för att ta bussen. Filmen gick på söder, vi hade köpt biljetterna redan innan så det var bara att gå till en automat å ta ut dom. Sen var det lite väntan å så innan man fick gå in i själva salongen. 

Både jag å Linnea trodde det skulle vara typ nästan bara tjejer men så var det faktiskt inte. Det var en hel del killar, många fler än jag trodde som skulle se New Moon. Som för övrigt var väldigt bra;D Med väldigt heta huvudrollsinnerhavare oxå, hihixD

Kom väl hem för 40 min sen kanske å hamnde såklart här var annars liksom. Sitter å lyssnar på musik och chattar. Borde väl egentligen sova, men pallar inte. Haha..var trött för en stund sen men inte längre. Funderar på att dra iväg ett mess till en viss person trots att jag e lite pisst på den..Men men..det stoppar mig nog inte ändå. Man behöver ju inte få svar, men hoppas på det;) Frågan e bar vad ja ska skriva...

Det får jag lösa själv helt enkelt..Har väl inte så mkt mer å säga just nu..Jo Em jag vill verkligen dra ut då. Frågan e bara var jag ska få pengarna ifrån. Nån som har lust att ge mig ett par 100 kr? HahaxD

kram<3


Kommentarer
Postat av: Em

Haha, förstår :P.. Btw min kväll blev väldigt lyckad med pojken från The Bridge ;)..

2009-11-29 @ 17:29:22
URL: http://emtheemoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0